I narodził się świetny pomysł: eksperyment typu mystery shopper. Więcej tutaj http://www.secretclient.com/rodzaje-badan/66-mystery-shopping-secretclient.html
Kontrola zasadza się na tym, że do wskazanego miejsca idzie wyszkolony badacz, by tam kupić jakiś artykuł bądź skorzystać z usługi. Fundamentalny jest fakt, iż ludzie z obsługi nie mają najmniejszego pojęcia o przyjściu kontrolera. To oznacza, że zachowują się swobodnie, czyli tak jak zwykle. W ten sposób da się zbadać, czy członkowie kadry zapewniają klientom porządną jakość obsługi i czy konsumenci wychodzą z filii zadowoleni.
Mystery shopper – takim badaczem w ukryciu może stać się każdy. Na popularnych serwisach z informacjami o dostępnych posadach można napotkać na oferty zarobkowania właśnie tą drogą. Marki bardzo chętnie zatrudniają, a potem długo szkolą osoby do tego sortu prac. Wyniki badań mystery shopper są niezwykle cenione przez szefostwo – dzięki nim dowiadują się, w jakich filiach przedsiębiorstwa trzeba zoptymalizować jakość obsługi konsumenta.Źródło http://www.secretclient.com/