Dodatkiem do analizy jakości obsługi jest powiązanie odwiedzin Mystery Shopping z testem ścieżek komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci kontaktują się z firmą za pomocą dostępnych kanałów dostępu, jak np. telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, serwisy społecznościowe, fora internetowe, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient sprawdza jakość i czas kontaktu z przedsiębiorstwem, infolinią, biurem obsługi, serwisem, metodę reagowania na wątpliwości i pytania klienta, przyjazność, przestrzeganie standardów, łatwość uzyskania informacji itd.
Zakres usług SecretClient zawiera również badania podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Wskazuje plusy i minusy działania, szanse rozwoju i zagrożenia, ułatwia wybór właściwej taktyki wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz katalogu nagród. Periodyczne badania realizowane podczas wdrażania działania pomagają w utrzymaniu motywacji objętych programem i stwarzają możliwość kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy odpowiednio używają te działania jako narzędzie wsparcia sprzedaży.
SecretClient przygotowuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, hipermarketów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, hoteli, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, komputerowej, elektronicznej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.
Rezultaty testów SecretClient mogą być dostępne jeszcze w trakcie badania w panelu on-line. Przynosi to wiele wartościowych informacji, mocnych podstaw do ulepszenia firmowych standardów obsługi. Są użyteczne w programach motywacyjnych i przygotowaniu szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę kwestionariuszy, zdjęć, filmów wideo itp., oraz przejrzyste raportowanie całości lub części obszarów badawczych przez całą dobę. Oprogramowanie udostępnia mnogość opcji analizy oraz wizualizację wyników. Dostęp do raportów ma miejsce na różnych poziomach uprawnień, spójnych z hierarchią przedsiębiorstwa. Pozwala to dzielić się wiedzą i wynikami badań z autoryzowanymi kierownikami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, grupami sprzedawców.
Zespół: klienci doceniają naszą firmę za duże doświadczenie, grupę stałych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. Tajemniczych Klientów aktywnych nie tylko w większych aglomeracjach, ale także w setkach małych miast. Taka siatka korzystnie oddziałuje na czas wykonania oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także redukuje nakłady ponoszone na transport. Audytorzy są objęci specjalnym programem kontroli i lojalnościowym.
Wartością dodaną SecretClient jest dostęp do opinii setek tysięcy konsumentów wewnątrz Programu Jakość Obsługi oraz aktualne informacje nt. konkurencji wg branż. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi Klienta, przygotowujemy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o realne przeżycia prawdziwych klientów, partnerów, pośredników.