Tego typu działania zmniejszają znaczenie ceny, pozwalają na zmniejszenie przyznawanych zniżek i kreują barierę dla rynkowych rywali.
Wdrożyliśmy setki programów lojalnościowych i partnerskich B2B i B2C. Zrealizowaliśmy i obsługujemy systemy lojalnościowe różnego typu przedsiębiorstw. Przygotowujemy również wewnątrz firmowe programy motywacyjne (http://www.programylojalnosciowe.pl/program-lojalnosciowy-dla-firm.html) dla zatrudnionych w przedsiębiorstwie, przedstawicieli handlowych, sprzedawców i kanałów dystrybucji.
Do naszych plusów należą: efekt skali i optymalizacja kosztów, unikalne na krajowym rynku know-how, oprogramowanie do kierowania programem lojalnościowym, własne centrum logistyki produktów premiowych, pomoc prawna i podatkowa. Gwarantujemy pewność i komfort współpracy z fachowcami oraz kompleksową opiekę w zakresie prawa i podatków, obejmującą m.in. fachowe doradztwo prawne i podatkowe, tworzenie regulaminów i formularzy, outsourcing obsługi podatków od nagród.
Logistyka nagród jest jednym z istotniejszych, a zarazem najcięższych etapów wdrożenia działania. W dużej mierze decyduje o tym, czy program lojalnościowy, premiowy, promocja czy konkurs powodują zamierzony, długoterminowy efekt i cementuje więzi z jego uczestnikami. Oto powód, dla którego zbudowaliśmy własne Centrum Logistyki Nagród i gwarantujemy obsługę wszystkich etapów logistyki: wybór nagród, zakup, magazynowanie, pakowanie, dostarczenie, raportowanie. Stała, nieprzerwana od lat kooperacja z najlepszymi wytwórcami i dostarczycielami pomaga zapewnić dostępność wielu dokładnie wybranych typów nagród i obniżyć koszty ich zakupu i logistyki.
Wychodzimy z założenia, że celem pakietu lojalnościowego nie ma być wyłącznie wyścig po nagrody. Oprócz aktywizacji sprzedaży istotną rolę odgrywa w tym miejscu tworzenie relacji marketingowych. Taka działalność staje się platformą komunikacji, a segmentacja oparta o kryteria sprzedażowe, life-style, gusta, historię relacji, pozwala na idealny dobór środków motywacji. Na podstawie własnych badań zadowolenia i oczekiwań uczestników wdrażamy programy, gdzie premię stanowią nie jedynie nagrody rzeczowe, ale również wartości niematerialne, dostęp do wiedzy, kanałów informacji oraz wiedza fachowa. Związki oparte na tych fundamentach objawiają się nad wyraz mocną lojalnością.
Dalsza część http://www.programylojalnosciowe.pl/