A poza tym, nawet jeżeli klient jest doskonale obsłużony, często ze zwykłej ciekawości poszukuje innych firm – przykładowo sporo kobiet nie posiada ulubionego zakładu fryzjerskiego. Jednakowoż w interesie przedsiębiorcy jest to, aby posiadać grupę zaprzyjaźnionych klientów. Tych ludzi, którzy umieją pokazać własne przywiązanie. Stały klient to prawdziwy skarb. Regularnie daje profity, poza tym, w większości przypadków poleca oferowane przez nas usługi własnym znajomym, rodzinie, sąsiadom z bloku, etc. Jak uzyskać zatem znaczną ilość stałych bywalców tzw marketing relacji.
Skuteczne, chociaż w sumie nie w każdej branży, są najróżniejsze programy lojalnościowe – a więc np. pani, która będzie w prowadzonym przez nas salonie fryzjerskim stałą klientką, po no powiedzmy 20 wizytach będzie miała okazję nie zapłacić za usługę. Wiadoma sprawa: przeciętna Polka lubi zmieniać własną fryzurę, ale niestety nie posiada zbyt wielkich pieniędzy. Salon fryzjerski, który zaoferuje zniżki i gratisy dla stałych klientów zapewne będzie częściej odwiedzany. Bo po co zmieniać salon fryzjerski, jeśli czeka się na bonifikatę?
Więcej na http://programylojalnosciowe.pl/