Wybranie idealnego lokalu to nie jest nic łatwego. Nieważne, czy myślimy o wynajęciu czy kupnie nieruchomości, to decyzja bardzo ważna, bardzo często mająca wpływ na przyszły sukces. Żeby właściwie wybrać, należy wcześniej poprzedzić taką decyzję prześledzeniem rynku jak również obejrzeniem konkretnej oferty pod różnym kątem. Taka decyzja najczęściej wiąże się z jakimiś kompromisami w kwestiach ceny, lokalizacji oraz standardu idealnego lokalu.
Tag Archives: konkurencja
konkurencja
Elektroniczne usługi oferowane na korzystnych warunkach
W dobie naszych czasów elektroniczne usługi wyróżniają się znacznym zainteresowaniem i dotyczą najróżniejszych sfer aktywności zawodowej. Warto zaznaczyć, że niekiedy są one wyjątkowo korzystne pod kątem finansowym.
Gazetki promocyjne są bardzo przydatne
Jeżeli w pobliskim otoczeniu jest bardzo sporo marketów, to możemy być pewni, iż ludziom nie będzie zawadzało to, że po chleb pójdą do jednego, a po nabiał do drugiego, ponieważ tam akurat będzie taniej. To wszystko powoduje, iż bardzo ciężko jest zatrzymać przy sobie klienta oraz pilnować, żeby nie odszedł do konkurencji.
Afisze to podstawa funkcjonowania zakładu
Nawet najwspanialsza firma będzie posiadała znaczne trudności z zdobyciem kontrahentów, jeżeli jej działalność nie zostanie w właściwy sposób rozpowszechniona i nagłośniona. Pewnie że zorganizowanie samej reklamy nie wystarczy, powinna być ona jeszcze właściwie przemyślana, i wypuszczana oraz ukazywana w takich miejscach, w których możliwość na jej obejrzenie będzie posiadało na pewno bardzo wiele ludzi.
Czy istotnie programy lojalnościowe są bardzo dobrym narzędziem?
Klient jest najważniejszy – w szczególności stały klient! Jeżeli któryś przedsiębiorca sądzi w inny sposób, musi bez zwlekania odmienić swoją mentalność, ponieważ Polacy są coraz inteligentniejsi, a więc potrafią wyczuć, że np. stacja paliw, pizzeria bądź salon fryzjerski zasadniczo nie potrafią zadbać o klientów. Jeśli na naszym rynku prowadzi działalność wiele przedsiębiorstw, konkurencja jest nieziemska, niezadowolony klient odejdzie do konkurentów. W sumie nie trzeba być jakimś ekonomistą, aby dojść do takich wniosków.
Tanie przeloty na każdy portfel.
Jeszcze parę lat temu nikt z nas nie mógł sobie wyobrazić tego, iż w dzisiejszych czasach przemieszczanie się samolotem będzie tak tanie, że niemalże każdy z nas może sobie na to bez trudu pozwolić. Jest to bez wątpienia ogromny znak czasu, że przemieszczać się możemy teraz za tak niewielkie pieniądze. Tanie latanie staje się coraz bardziej modne. Niskie ceny powodują, że coraz więcej osób chce przemieszczać się po świecie turystycznie. Polacy też należą do takich osób, które chcą zwiedzać nowe miejsca, które jak dotąd możliwość mieli podziwiać tylko i wyłącznie w TV.
Sale na konferencje – szansa na zyskanie nowych klientów
Chociaż przemysł turystyczny ma się bardzo dobrze w naszym kraju, to jednakże wciąż powinno się być zaradnym i szukać szans do zyskania większej ilości potencjalnych klientów. Skończyły się czasy, kiedy w jednym miejscu panował państwowy zakład. Teraz jest tak wielka konkurencja, że należy robić wszystko, by przekonać do siebie turystów.
Język angielski- sposób na zrobienie wielkiej kariery
Tegoroczni maturzyści na pewno od długiego czasu myślą nad wyborem dobrego kierunku studiów. Jest bez wątpienia pierwsza tak istotna decyzja w ich krótkim życiu, która jest w stanie decydować o ich dorosłym życiu. Oczywiście, studia zawsze możemy zmienić, ale jest to wtedy marnotrawienie czasu i energii, którą można wykorzystać w inny sposób.
Tajemniczy Klient – jak to działa?
Od lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w grupę splatających się usług i zalet. Pracujemy dla najpopularniejszych marek, realizując kompleksowe testy jakości obsługi klienta. Co miesiąc realizujemy setki badań Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, badania form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie firmy, by dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słabe strony, a także szanse i ryzyka pod kątem możliwości rynkowych konkurentów.