Najistotniejsze, to pamiętajmy o punktualności! Szanujmy klienta i jego czas. Nie ma nic gorszego aniżeli spóźnienie się, nieprzyjechanie na konkretną godz. oraz – co istotniejsze – brak kontaktu z klientem, ażeby go powiadomić o owym spóźnieniu się. Jeżeli już mamy się spóźnić, to po pierwsze zatelefonujmy, ażeby go o tym powiadomić. Pozostawi to o wiele lepsze wrażenie aniżeli gdybyśmy się spóźnili a potem, sporo po czasie, jak gdyby nigdy nic stanęli w drzwiach klienta.
Istotne jest też zadbać o to, aby nawet nasz samochód reklamował nasze usługi. Po to dobrze jest umieścić na karoserii naklejkę z logo i ofertą naszej firmy. Powinniśmy mieć na uwadze, ażeby oklejanie oklejanie samochodów wrocław cennik samochodów zlecić firmie np. takiej której siedzibą jest Wrocław specjalistycznej i nie brać się samodzielnie za to zadanie.
Pamiętajmy też, żeby zawsze mieć ze sobą naszą wizytówkę i drobne gadżety przeznaczone dla klientów, które możemy im zostawić. Różnego typu dokumenty, umowy itp. zostawmy w teczce reklamowej z naszym logo jak również danymi naszej firmy. Przez to zostawimy po sobie dobre wrażenie a drobne gadżety (długopisy, pendrive’y, podkładki pod kubki itp.) jeszcze długi czas będą klientowi przypominać o nas oraz naszej firmie.