System Identyfikacji Wizualnej to bardzo trudne pojęcie. Poza logotypem składa się na nie kolorystyka, dobór fontu, układ i kompozycja graficzna, czasami dochodzi do tego jeszcze element charakteryzujący markę. Wszystko po to, aby zwrócić zainteresowanie klienta, na chwilę ją zatrzymać i pozwolić mu zapamiętać – zwykle sympatyczny – obrazek z firmą i konkretnym przedmiotem. Każda firma stara się poważnie, żeby nie zaginąć w morzu produktów konkurencyjnych. To argument, że na tle innych trzeba się wyróżniać, oferując klientom nową jakość, z którą warto się identyfikować.
Naklejki, długopisy, smycze
Najprostszym sposobem na pokazanie się szerokiemu gronu jest wypuszczenie na rynek swoich gadżetów. Ułatwi to nie tylko na chwilowe zwrócenie uwagi, lecz przede wszystkim zapisze się w pamięci ewentualnych klientów. Swego czasu popularne stały się smycze, długopisy, breloczki. Zwykle oznaczone były one logotypem firmy albo od razu odsyłały do jego sztandarowego towaru. Potem zapanował trend na pendrive’y i firmowe kubki. W przypadku kości pamięci firmy zwykle zostawiały na nich foldery dotyczące np. oferty i rzeczywiście dawało spore korzyści. W każdym razie to napisy 3D robią od pewnego momentu całkiem spore zamieszanie.
Prosta forma reklamy
Obecnie naklejki 3d (witryna internetowa RATHGEBER GmbH Co. KG) są tanią formą reklamy, a ciągle zdumiewa swoją skutecznością. Wypukłe, pokryte specjalnym tworzywem są także trwałe. Przy okazji są w stanie podnieść wartość oznakowanego produktu, mogą stworzyć pozycje firmy, podkreślają jej znaczenie i ułatwiają wykonanie konkretnych celów marketingowych. To naprawdę ważne motywy, biorąc pod uwagę liczbę marek, objawiających się każdego dnia na rynku.
Dlaczego warto zatroszczyć się o taką reklamę?
W obecnych czasach lepiej należy walczyć o pozyskanie klienta, by uzyskać dobre wyniki finansowe. Przygotowanie jak najlepszego jakościowo produktu jest bardzo istotne, jednak nie wolno zapominać o nakładach na promocję. To przecież dzięki promocji przyciągamy najnowszych klientów i wzbudzamy zainteresowanie naszą ofertą. Jest wiele sposobów, ale właśnie przedmioty takie jak gadżety typu naklejki czy etykiety(polecamy etykiety automotive) trójwymiarowe (portal RATHGEBER wejdź) są ciekawe i niedrogie, a mogą pomóc.