Pierwsze foldery marketingowe pojawiły się w Polsce w latach 90-tych, wespół z pierwszymi supermarketami. Obecnie nie tylko przez sprzedawców, ale też przez klientów są postrzegane jako nadrzędny środek komunikowania się sieciówek z nabywcą. Aktualnie nawet niewielkie sieci sprzedażowe drukują gazetki promocyjne.
Źródło: http://www.flickr.com
Coraz częściej wspomniane gazetki promocyjne dostępne są w odsłonie internetowej. Nie jest to dziwne, Internet jest bowiem dziś medium o największej potędze wpływania. Tak sieci handlowe, jak też poświęcane temu portale internetowe sugerują nabywcom możliwość przeglądania broszur w Internecie. Nie bez znaczenia jest także kwestia ekologii, wydrukowanie pięćdziesięciu tys. papierowych gazetek promocyjnych wymaga ścięcia 20 drzew! Potencjalni konsumenci mogą analizować ceny jak też bieżące zniżki siedząc wygodnie we własnym fotelu. Mało tego, coraz sporzej hipermarketów umożliwia także zakupy za pośrednictwem Internetu, co może być ogromnie komfortowym dla nabywców wyjściem. Takie zakupy mogą być tak najtańsze, jak także niezmiernie komfortowe z opcją dostawy pod drzwi.
Jedną ze skutecznych strategii marketingowych jest pokazanie klientowi ceny sprzed i po obniżce, metodę tą z powodzeniem wykorzystują gazetki reklamowe. Przekaz często jest wzmacniany wiadomością, że ta okazja jest przejściowa. Gazetki promocyjne (elektropromo.pl/) mają również za zadanie utwierdzić daną markę w świadomości nabywców.
Sądzimy, że ten wpis Ci się spodobał. Jeżeli tak, to na danej witrynie www (https://komornik-warszawa-mokotow.com/licytacje-komornicze/) masz możliwość wyszukać następne interesujące szczegóły. Napisz o swych wrażeniach.
Krótko mówiąc, funkcje gazetki promocyjnej to: reklama propozycji hipermarketu, zwiększenie rozpoznawalności firmy oraz przekazanie informacji o zlokalizowaniu punktów sprzedażowych.
Źródło: freepik.com
Gazetki promocyjne to jedna z najbardziej popularnych metod informowania nabywców o najatrakcyjniejszych propozycjach, otwarciu nowego hipermarketu bądź jego modernizacji. Powyżej 50% nabywców wybiera broszurki reklamowe jako najlepsze źródło wiedzy o obniżkach w sektorze spożywczym. Gazetki promocyjne (sprawdź koniecznie) jest to łatwy i tani sposób na dotarcie do klienta. Można je kolportować lokalnie, rozmieszczając na stworzonych w tym celu stoiskach w hipermarketach bądź też rozprowadzając je po najbliższej okolicy. Dzięki takim przedsięwzięciom reklama dociera do prawdopodobnych konsumentów skutecznie kusząc ich promocjami.