Kultura organizacji to kluczowe pojęcie, które definiuje ogólną atmosferę, szereg wartości i reguł w firmie. Formuje się samoistnie, jednak podlega modyfikacjom ze strony kadry zarządzającej. Ogólnie jest zależna od takich elementów, jak wiek pracowników, podział funkcji i techniki motywowania
Tag Archives: efektywność
efektywność
Audyt finansowy – to proste!
Jeżeli mamy własną firmę z pewnością znane jest nam pojęcie audytu finansowego. Mnóstwo osób drży na samą myśl o audycie i odbiera go jako następną straszną, konieczną kontrolę. Audytor staje się okropnym urzędasem czyhającym na każde potknięcie finansowe firmy tylko dlatego żeby móc je wytknąć i wyciągnąć konsekwencje. To błąd. Audyt finansowy to odpowiedni zestaw czynności i testów, mających pomóc w skontrolowaniu czy sprawozdanie finansowe firmy jest zrobione w odpowiedni sposób i czy nie występują istotne rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym a tym z raportu.