Niewątpliwie jest to ulokowanie magazynu. Bez odpowiedniej lokalizacji nie będziemy mogli w prosty sposób przewieźć produktów. Jeżeli zdecydujemy się zainwestować w magazyn umiejscowiony w bezpośrednim sąsiedztwie firmy, nie będziemy zmuszeni zastanawiać się nad kosztami związanymi z transportem asortymentu z magazynu do siedziby firmy oraz odwrotnie. Gdy dogodna lokalizacja nie jest możliwa, kardynalnym czynnikiem są trasy szybkiego ruchu bądź autostrada, jaką w szybki sposób będziemy mogli dojechać na miejsce. Kolejną istotną dla klientów poszukujących magazynu sprawą jest cena magazynu. Wydatki nie mogą przewyższać naszego budżetu wyznaczonego na te cele, gdyż poza powierzchnią magazynową musimy myśleć także o innych znaczących kwestiach dla naszej firmy, np. o promocji. Umowa powinna uwzględniać wszystkie wydatki oraz być przyjazna dla każdej ze stron. Muszą być w niej ustalone wszystkie prawa i obowiązki właściciela magazynu i osoby, jaka zdecydowała się na jego wynajem, aby wszystko było jasno przedstawione. Trzeba pamiętać o wyznaczeniu czasu wynajmu, który na ogół zaczyna się od 3-letniego okresu.
Jak zorganizować wynajem powierzchni magazynowej?
Dobrze też pamiętać o skontrolowaniu warunków, które panują w magazynie. Ma być to nowoczesna powierzchnia, posiadająca pomieszczenia biurowe i socjalne, jakie także niezbędne są każdej firmie.
Jeśli szukasz dodatkowych informacji znajdziesz je na www