Jednym z najbardziej istotnych czynników, które należy wziąć pod uwagę podczas wynajmowaniu biura, jest jego lokalizacja. Ma to szczególne znaczenie w przypadku, gdy do pomieszczenia przychodzą na co dzień petenci. Dlatego na przykład bardzo duży odsetek kancelarii prawnych zakładanych jest w pobliżu sądów. Ponadto lokalizacja ma bardzo duży wpływ na koszt lokalu. Jasne jest, że w sytuacji pomieszczeń położonych w pobliżu centrum miasta koszty wynajmu będą o wiele większe niż ceny obiektów na obrzeżach. Zarówno dla pracowników firmy, jak i ewentualnych petentów istotne jest również otoczenie nieruchomości. Chodzi w dużej mierze o dobry dojazd oraz o zapewnienie wystarczającej liczby miejsc parkingowych.
Wyświetl większą mapę
Bardzo Ważne jest wnętrze wybranego pomieszczenia. Przede wszystkim jego powierzchnia muzi być dostosowana do potrzeb firmy. Nie należy na tym oszczędzać, gdyż niejednokrotnie zbyt mała ilość miejsca w bardzo negatywny sposób działa na samopoczucie pracowników. To natomiast odbija się zawsze na rezultatach ich pracy, które są znacznie gorsze. Poza tym we wnętrzu musi być zagwarantowana klimatyzacja i właściwa wentylacja. Jeżeli chodzi o biura, Wrocław, tak samo jak inne duże miasta, posiada niezwykle szeroką ofertę (szerzej – http://www.archicom.pl/powierzchnie-komercyjne). Jest duży wybór zarówno w kwestii wielkości pomieszczeń, jak i ich położenia.