Dziennikarze cenią sobie jasny przekaz i organizację. Podczas wysyłania zaproszenia na konferencję prasową, trzeba postarać się by do dziennikarza trafiłą teczka konferencyjna, w której są podstawowe wiadomości oraz niewielki prezent. Ważne jest dobre przeprowadzenie takiej konferencji. Dziennikarze to osoby ceniącymi swój czas. Konferencja musi być więc urządzona niezbyt często i wyłącznie dla udostępnienia istotnych informacji. Warto również zatroszczyć się o odpowiedni poczęstunek, dla bardziej zainteresowanych dziennikarzy należy przygotować teczki ofertowe z materiałami informacyjnymi, których nie ma w teczce. Kontakt z dziennikarzami jest niezwykle istotny w trakcie tworzenia wizerunku. Dziennikarze stanowią pomost między firmą a zwykłymi obywatelami.
Skuteczna reklama kluczem do powodzenia
Konsument powinien pozytywnie kojarzyć firmę. By to wywołać trzeba inicjować działania promocyjne. Standardowa reklama gwarantuje tylko znajomość nazwy firmy i jej znaku graficznego. Nie należy tego jednak ignorować, to bardzo ważne działanie budujące świadomość potencjalnego klienta. Usługodawców można łatwo odszukać w internecie, przykładowo wpisując w wyszukiwarkę frazę „producent segregatorów reklamowych”. Pozytywne skojarzenia z firmą stwarza się przez każdą nietypową reklamę. Trójwymiarowy bilboard reklamowy, wchodzący w interakcję z otoczeniem, zorganizowanie flash mobu czy wynajęcie aktorów do publicznego odgrywania scen i angażowania odbiorcy – tego rodzaju reklamę nazywa się dziś ambientową. Badania udowodniły, że jest to najskuteczniejsza metoda budowania zaufania wśród klientów.
Kliknij: http://www.segregatory.net/realizacje/inne/wzorniki-listkowe-papierow-ozdobnych,519.html.