Możesz zdecydować się na reklamę na nośnikach zewnętrznych oraz reklamy sklepowe. O ile ten pierwszy wspomniany w artykule rodzaj to dosyć duża inwestycja i rzadko kto może sobie na nią pozwolić, to reklamy sklepowe są uznawane za względnie nie generującą kosztów opcję. Sytuacja ta ma miejsce, ponieważ pokrywamy tylko cenę ich wyprodukowania i nie powinniśmy w większości przypadków martwić się o opłacanie comiesięcznego czynszu za używanie powierzchni reklamowej, jak w przypadku billboardów czy innych rodzajów reklamy zewnętrznej. Najłatwiejszą popularną opcją jest wykorzystanie witryny sklepowej.
Czasem dzieje się tak, że klient zachodzi do konkretnego marketu, ponieważ ma po drodze i nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że ma szansę skorzystać z jakichś promocji. Przez to tak istotne jest to, żeby w dobrym miejscu pojawiały się reklamy sklepowe, które mają szansę zostać przyklejone na drzwiach wejściowych, tak aby kontrahent nie mógł przejść blisko nich, nie zauważając ich. W dodatku na markecie pod sufitem muszą zawisnąć odpowiednie banery powiadamiające o promocjach, a okazyjne kwoty na regałach muszą być w jasny sposób oznaczone. Tylko tak namówimy kontrahentów do sięgania po dane materiały.
Im więcej reklam będziemy zamieszczali w różnorakich miejscach, im lepiej będą one wymyślone, tym więcej ma szansę na tym zyskać nasz market. Przez to tak istotne okazuje się to, aby przy ich opracowywaniu zwrócić uwagę na dużo mniejszych spraw, ponieważ nigdy nie przewidzimy, który może tutaj najlepiej zadziałać. Powinniśmy być przyszykowani na różne scenariusze.