To jasne, że innego gatunku komunikat marketingowy adresuje się do studentów, a inny do ludzi starszych seniorów. Znaczące jest również miejsce, w którym montuje się plakaty – do innego typu ludzi dotrzesz, jeżeli zamontujesz billboardy w Dąbrowie Górniczej, a do innego, jeśli ustawisz swoje billboardy w Płocku. W różnych rejonach naszego kraju żyją inni ludzie – cechujący się odmienny potrzebami, gustami oraz, co bardzo istotne, różnymi sytuacjami ekonomicznymi.
Jeżeli posiadasz działalność, która funkcjonuje na obszarze całej Polski, musisz instalować billboardy w każdym regionie. Najważniejsze jest dopasowanie targetu dla komunikatów reklamowych – kiedy zamierzać zdobyć klientów z niedużych miejscowości, możesz decydować się przede wszystkim na billboardy w Gdańsku itp..
Jeżeli komunikat ma dostać się do mieszkańców dużych miast, niezbędne staną się billboardy w Zielonej Górze i innych znacznych miastach. W metropoliach najlepiej jest ustawiać reklamy zewnętrzne wzdłuż eleganckich deptaków, po których przechadza się zwykle wielu tubylców. Fundamentalne jest to, by jak największa liczba ludzi ujrzała twoje reklamy.
Chcąc zwrócić uwagę na artykuł ludzi, którzy odznaczają się religijnością, powinieneś montować reklamy zewnętrzne w sąsiedztwie świątyń i miejsc pielgrzymkowych. Najpopularniejszym miejscem w ojczyźnie są bezdyskusyjnie billboardy w Częstochowie – co roku do Miasta Świętej Wieży przyjeżdżają tłumy pątników, którzy pragną ujrzeć słynny obraz NMP ulokowany w klasztorze jasnogórskim. Możesz też umieszczać billboardy w rejonie bazyliki w Licheniu.