W zasadzie wszystkie rodzaje mediów są ich pełne, prasa, radio i telewizja dużą część dochodów właśnie czerpią ze sprzedawanych reklam. Dochodzi do tego jeszcze zewnętrzna reklama, przykładowo umieszczona na autobusach, tramwajach, billboardach albo plakatach. W zależności od tego, gdzie dana reklama jest umiejscowiona, trafia do wybranego kręgu konsumentów. Warto się przyglądnąć najważniejszym typom form reklamowych bliżej i poznać, jakie będą miały plusy i minusy.
Do często i chętnie stosowanych przez agencje reklamowe typów reklamy zaliczana jest reklama na billboardach (zobacz tu: http://www.billboardy-reklama.pl/kontakt.html). W rzeczywistości ta reklama wygląda ta, że na dużej, z kilkoma metrami powierzchni planszy naklejony jest reklamowy plakat. Słupy, na których taka reklama jest emitowana ustawione są przeważnie przy głównych trasach wjazdowych i w miejscach, gdzie przebywa duża ilość ludzi. Na przykład billboard w Gdańsku (zainteresowany? http://www.billboardy-reklama.pl/billboardy-gdansk.html) z pewnością można będzie znaleźć przy jednej z wylotowych dróg na południe naszego kraju, lecz również sporo ich jest także przy wszystkich parkingach w okolicach hipermarketów i przy głównych arteriach miejskich. Takie umiejscowienie reklamy ma na głównie na celu dotarcie do potencjalnie dużej liczby klientów. Przeważnie reklamy publikowane na billboardzie są łatwe i proste do szybkiego obejrzenia w ruchu. Kierowca jadąc autostradą raczej miał nie będzie czasu na czytanie długich tekstów, z tego też powodu firmy reklamowe wolą się skupić na hasłach niedługich, możliwych do ogarnięcia jednym spojrzeniem. Do tego dokłada się oryginalny obraz, często śmieszny i zabawny, i jak się to wszystko dobrze wykreuje, to z całą pewnością taka forma reklamy przyniesie duże efekty.