Drugim możliwym rozwiązaniem takowej współpracy jest podpisanie z wybraną agencją PR stałej umowy. W tymże przypadku nasza agencja w ramach stałej zapłaty przygotowuje strategię komunikacji oraz konkretny plan działania. Ponieważ obsługa pracowników agencji PR ma zakres wszechstronny, dlatego niezależnie na ilość informacji które należy sporządzić jak też posłać mediom ponosimy jednakowe koszta, więc w dłuższej perspektywie jest to forma bardziej opłacalna.
Nie można zapominać iż zbudowanie wizerunku biznesu to działania ciągłe i długotrwałe. Z tego powodu większość firm decyduje się podjąć długotrwałą współpracę z agencją PR. Szukając dobrej agencji PR zwracajmy uwagę na to jak jakimi osiągnięciami może się ona poszczycić, pytajmy o zrealizowane kampanie, o byłych klientów. Nie wahajmy się skontaktować z byłymi klientami celem zasięgnięcia opinii o interesującej nas agencji PR z którą współdziałać zamierzamy.