Wspaniałe efekty możemy zaobserwować jednak wówczas, kiedy w tym samym czasie promuje się i sprzedaje produkty przez Internet. E-marketing jest bowiem następstwem skrzyżowania nowoczesnych technologii komunikacyjnych oraz pewnych klasycznych zabiegów reklamowych.
Znaczącym elementem będzie strona wizualna naszej strony www. Na ogólny przekaz będzie miała wpływ zarówno grafika, jak i informacje zawarte na stronie. Jednak pierwsze wrażenie często odgrywa kluczową rolę. Toteż tak istotne jest prawidłowe zaprojektowanie serwisu: jego czytelność i prosta obsługa.
Każda firma posiada właściciela, własny regon, własną nazwę oraz miejsce w którym prowadzi swą działalność. Firma, która poważnie myśli o swoich interesach powinna posiadać także system własnej identyfikacji wizualnej.Cóż to takiego? Identyfikacja wizualna to nic innego jak nasza rozpoznawalna wizytówka, która będzie służyła podczas komunikacji z klientami, partnerami lub urzędami.
Wszak od zarania dziejów ludzie porozumiewali się ze sobą za pomocą symboli. Taką rolę pełni identyfikacja wizualna – ma się kojarzyć z naszą działalnością. Identyfikować kolory firmowe i znak firmowy z naszą branżą, usługami i podejściem do klienta.
Dobór kolorystyki firmowej to często podstawowa kwestia z punktu widzenia kampanii reklamowych, przede wszystkim w Internecie.