Ekrany led są nowoczesnym, wielkoformatowym nośnikiem reklam ogólnodostępnych. Jest to technologia transmisji obrazu graficznego, którą wykorzystuje się podczas ogromnych imprez, takich jak koncerty, wydarzenia sportowe, wystawy, festiwale bądź jako promocję oraz w celach informacyjnych.
Źródło: http://www.flickr.com
obecnie reklama jest wszechobecna a forma dotarcia do hipotetycznego klienta o wiele bardziej wszechstronna. W celu osiągnięcia efektywnej reklamy własnej firmy należy korzystać z czegoś więcej, niż tradycyjne formy masowego przekazu. Jedną z opcji są ekrany led (www.dailymotion.com/video/xrnwzl_ekran-led-sroda-wielkopolska-dabrowskiego-tel-782-666-777_lifestyle). W Polsce ekrany led zdobywają coraz większą sławę. usytuowane są przy głównych ulicach dużych metropolii, na stokach narciarskich oraz w najbardziej popularnych kurortach letnich nad morzem. Nowoczesna cyfrowa technologia diodowa pozwala na prezentowanie obrazu przez telebim o każdej porze dnia i nocy. Na jakość wyświetleń nie mają wpływu uwarunkowania meteorologiczne. Wielką zaletą ekranów led jest możliwość dotarcia do szerokiego grona konsumentów w bardzo krótkim czasie. Dzięki umiejscowieniu ekranów led w tym samym czasie reklamę mogą zobaczyć osoby spacerujące, czy podróżujące samochodem lub autobusem. Są one doskonałą alternatywą dla zwykłych billboardów.
Źródło: http://www.flickr.com
Zwracają na siebie większą uwagę potencjalnych adresatów, gwarantują lepszą jakość obrazu i pełną elastyczność, ułatwiając transmisję większej ilości wiadomości. Nadto, gdy w trakcie trwania akcji reklamowej nastąpi potrzeba przeobrażenia treści wyświetlanych materiałów można zrobić to bez przymusu drukowania i wieszania nowych posterów. Czyni to tę formę reklamy atrakcyjniejszą pod kątem ekonomicznym i pozwala nie nużyć adresatów jednakowymi, powtarzającymi się cały czas informacjami.
Warto użytkować ekrany led w celach reklamowych (http://www.dailymotion.com/video/xrnx6b_ekran-led-swidnica-plac-wolnosci-tel-782-666-777_lifestyle). Mnóstwo firm umożliwia dostosowanie do wymogów klienta długości, częstotliwości oraz sekwencji przedstawianych materiałów. Dzięki tym możliwością mamy gwarancję, że nasza promocja stanie się skuteczna i zapewni oczekiwane skutki.