Dopełnieniem analizy jakości obsługi jest łączenie wizyt Mystery Shopping z badaniem kanałów komunikacji SecretContact. Tajemniczy Klienci podejmują kontakt z firmą korzystając z wybranych ścieżek dostępu, takich jak telefon, e-mail, poczta, social media, strony www. Tajemniczy Klient sprawdza jakość i czas kontaktu z firmą, infolinią, BOK, serwisem, metodę reagowania na potrzeby i pytania klienta, nastawienie, przestrzeganie standardów, łatwość uzyskania informacji itd.
Oferta SecretClient zawiera także badania uczestników programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Podkreśla plusy i minusy działania, dodatkowe możliwości i ryzyka, ułatwia wybór właściwej taktyki wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród.
Regularne sprawdzenia realizowane w trakcie realizacji programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji uczestników i stwarzają możliwość kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy odpowiednio używają te działania jako narzędzie zwiększenia handlu.
Nasza firma realizuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla banków, aptek, sieci sklepów, dostawców, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, przedsiębiorstw turystycznych, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, deweloperskiej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, transportowej i wielu innych.
Rezultaty testów SecretClient podejrzeć można jeszcze w trakcie badania w panelu on-line. Przynosi to wiele cennych informacji, solidnych podstaw do ulepszenia firmowych zasad postępowania z klientem. Są użyteczne w motywacji i tworzeniu programów szkoleń. System raportowy umożliwia łatwą analizę ankiet, zdjęć, nagrań itp., oraz spójne raportowanie całości lub wybranych obszarów objętych kontrolą przez całą dobę. Oprogramowanie udostępnia mnogość opcji analizy oraz graficzną prezentację rezultatów. Dostęp do rezultatów następuje na różnych poziomach uprawnień, spójnych z hierarchią firmy. Pozwala to udostępniać wiedzę i rezultaty badań z licencjonowanymi menedżerami średniego szczebla, menedżerami regionalnymi, zespołami sprzedawców.
Więcej na http://www.secretclient.com/audyt-jakosci-oblsugi-klienta.html
Wartością dodaną SecretClient jest baza opinii setek tysięcy konsumentów w ramach Programu Jakość Obsługi oraz bieżące raporty konkurencji wg branż. Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi, przygotowujemy bardziej „z życia wzięte” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste doświadczenia prawdziwych klientów, partnerów, współpracowników.