Od 1998 roku wyłącznie zajmujemy się zagadnieniem marketingu lojalności i relacji. Tworzymy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, itp., kompleksowo od projektu, strategii, wstępnego stworzenia, systemu informatycznego, zarządzania informacjami.
Tag Archives: B2B
B2B
Tajemniczy Klient – jak to działa?
Od lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w grupę splatających się usług i zalet. Pracujemy dla najpopularniejszych marek, realizując kompleksowe testy jakości obsługi klienta. Co miesiąc realizujemy setki badań Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, badania form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie firmy, by dowiedzieć się, jakie są ich mocne i słabe strony, a także szanse i ryzyka pod kątem możliwości rynkowych konkurentów.
Badania marketingowe i ich rodzaje
Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania zadowolenia konsumentów w zespół łączących się usług oraz korzyści. Świadczymy usługi dla najpopularniejszych marek, wdrażając kompleksowe badania jakości obsługi klienta. Każdego miesiąca realizujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, badania norm obsługi, analiz kanałów komunikacji, testów mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie przedsiębiorstwa, by poznać ich mocne i słabe strony, a także szanse i zagrożenia pod kątem możliwości rynkowych rywali.
Jaki jest cel programu lojalnościowego?
Od 1998 roku wyłącznie specjalizujemy się w marketingu lojalności i marketingu relacji. Przygotowujemy i obsługujemy programy lojalnościowe, partnerskie, itp., całościowo od planu działania, agendy, kreacji, systemu informatycznego, baz danych.